Home > 02. Natal > BE-607, NUNGA TUBU KRISTUS I

BE-607, NUNGA TUBU KRISTUS I

February 6, 2011 Leave a comment Go to comments

BE-607, NUNGA TUBU KRISTUS I

Ayat 1
Nunga tubu Kristus I Haleluya,
Di huta Betlehem I Haleluya.
Daging Hata I Haleluya,

Ayat Di mula ni natal I Haleluya
Gabe ya.

Ayat 2
Narade tarsilang I Haleluya,
Dipartangkurahan I Haleluya.
Mangoloi Amana I Haleluya
Lao manghophop jolma I Haleluya

Reff:

  • Syair: Come and praise

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

