Home > 05. Haheheon ni Tuhan Jesus > BE-630, MARLAS NI ROHA HITA ON

BE-630, MARLAS NI ROHA HITA ON

February 6, 2011 Leave a comment Go to comments

BE-630, MARLAS NI ROHA HITA ON

Ayat 1
Marlas ni roha hita on di ari haheheon

Ayat Tapuji ma Tuhanta
Haleluya. Haleluya,
Haleluya, Haleluya, Haleluya, Haleluya.

Ayat 2
Ai nunga hehe Jesus I,naung mate di silang I
Sai puji ma Tuhanta i.
Haleluya ……

Ayat 3
Naung talu hamatean I, setan banua toru I
Tuhanta manaluhon i.
Haleluya ……

Ayat 4
Ai nunga mungkap surgo I, di angka na porsea I
Ala naung monang Kristus I

Reff:

  1. No comments yet.
  1. April 14, 2013 at 4:02 pm

Leave a Reply

