Home > 05. Haheheon ni Tuhan Jesus > BE-633, NUNGA HEHE KRISTUS I

BE-633, NUNGA HEHE KRISTUS I

February 6, 2011 Leave a comment Go to comments

BE-633, NUNGA HEHE KRISTUS I

Ayat 1
Nunga hehe Kristus I haleluya
sian hamatean I haleluya
parlangitan jouhon ma.
Haleluya tano on alusi ma haleluya.

Ayat 2
Singkop panghophopNa I, Haleluya
Gok hamonanganNa I, Haleluya
Sondang haluaon I, Haleluya.
Patiur dalanta I, Haleluya.

Ayat 3
Tartaban baroko I, Haleluya
Di baen Tuhan Jesus I, Haleluya
Nunga mungkap surgo I, Haleluya
Di na tinobusNa I, Haleluya.

Ayat 4
Monang do Tuhanta I, Haleluya
Talu hamatean I, Haleluya
Mago do sorop na I, Haleluya.
Ala monang Tuhan I, Haleluya.

Ayat 5
Sangap ma di Tuhan I, Haleluya
Puji ma goarNa I, Haleluya.
Baen hamonanganNa I, Haleluya
Banondangi ngolumi, Haleluya.

Ayat 6
Raja hangoluan I, Haleluya
Na sun hinagogo I, Haleluya
Jalo ma pujianki, Haleluya
Nang holong ni rohangki, Haleluya.

Reff:

Leave a Reply

